Politica de confidențialitate

A. Introducere

Confidențialitatea vizitatorilor website-ului nostru este foarte importantă pentru noi și ne luăm angajamentul să o protejăm. Această politică explică cum prelucrăm informațiile dumneavoastră personale, de ce le prelucrăm, cum le vom proteja, care sunt drepturile dvs. în temeiul GDPR și cum le puteți exercita. Vă recomandăm să citiți Politica de Confidențialitate cu atenție!

Vizitând site-ul, achiziționând orice produs sau serviciu, sau interacționând cu noi prin orice mijloc sau canal de comunicare (telefon, mail, Facebook, Instagram, etc.) vă dați acordul cu privire la această Politică de Confidențialitate și consimțiți inclusiv la utilizarea cookie-urile și la folosirea datelor dvs. pentru scopuri publicitare sau de marketing, precum este descris mai jos. În situația în care nu sunteți de acord cu termenii din Politica de Confidențialitate, vă rugăm să nu folosiți produsele și serviciile Aventi.

Politica de Confidențialitate nu acoperă și terțele părți la care puteți ajunge apăsând pe link-urile de pe Aventi.ro sau de pe canalele de comunicare. Înainte de a furniza date personale către alte site-uri, aplicații sau firme, vă rugăm să le consultați cu atenția Politica de Confidențialitate.

B. Cine suntem noi

În concordanță cu legislația în vigoare, compania noastră este un operator de date cu caracter personal. Pentru a proteja informațiile dumneavoastră personale, am depus toate eforturile pentru a implementa măsuri rezonabile și adecvate de siguranță.

C. Cine sunteți dumneavoastră

Conform legislației, dumneavoastră – persoană fizică sau juridică beneficiară a serviciilor sau produselor Aventi, reprezentant ori persoană de contact a unei firme, vizitator al site-ului, sau persoană care intră în orice fel de contact cu site-ul Aventi, sunteți o persoană vizată, ce poate fi identificată. Din acest motiv am luat măsuri care vizează exercitarea drepturilor, pentru a fi complet transparenți în ceea ce privește datele prelucrate.

D. Promisiune

Din respect față de clienți, precum și pentru a respecta legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv GDPR (Regulamentul (EU) 679/2016), cu tot ce presupune aceasta. Ne asumăm următoarele responsabilități:

  • Să fim transparenți în prelucrarea datelor și să vă informăm corespunzător
  • Să vă oferim posibilitatea, în limitele legii, de a vedea, modifica sau șterge toate datele personale pe care le-ați împărtășit cu noi
  • Să folosim datele doar în scopurile care v-au fost aduse la cunoștință, sau în scopuri compatibile cu acestea, ce respectă legislația. În limite rezonabile, încercăm să ne asigurăm că datele dvs. personal sunt update, corecte și complete.
  • Să implementăm, mijloace de securizare și anonimizare rezonabile, pentru a vă proteja datele personale.

E. Modificări

Ne arogăm dreptul de a modifica oricând această Politică de Confidențialitate. Versiunea updatată a acesteia va intra în vigoare imediat după ce v-am notificat pe site și/sau prin email.

F. Contact

În cazul în care aveți neclarități, întrebări sau îngrijorări, ori vreți să vă exercitați drepturile legale privind datele pe care le deținem, așteptăm să ne contactați la adresa de email contact@aventi.ro

G. Colectarea informațiilor personale

Pot fi colectate, stocate și utilizate; de la dumneavoastră ori din alte surse; când navigați pe site-ul nostru, ne contactați prin mail, telefonic sau în orice alt mod; inclusiv prin cookie-uri – următoarele tipuri de informații:

  1. informații despre computer, inclusiv adresa IP, locația geografică, tipul și versiunea browser-ului și despre sistemul de operare;
  2. informații despre vizitele și utilizarea acestui website, inclusiv sursa de recomandare, durata vizitei, vizualizările paginii și căile de navigare pe website;
  3. informații pe care le introduceți în formulare atunci când vă înregistrați pe website-ul nostru, precum adresa dvs. de e-mail, username-ul sau parola, conturi pe rețelele sociale etc.;
  4. informațiile pe care le introduceți atunci când creați un profil pe website-ul nostru – de exemplu, numele dvs., locația, pozele de profil, sexul, data nașterii, vârsta, starea civilă, interese și hobby-uri, detalii academice și detalii despre ocupație;
  5. informații furnizate prin completarea altor formulare în afară de cel de înregistrare.
  6. informații precum numele și adresa dvs. de e-mail, pe care le introduceți pentru a configura abonările la e-mailurile și/sau la buletinele noastre informative;
  7. informații pe care le introduceți în timp ce utilizați serviciile de pe website-ul nostru;
  8. informații care sunt generate în timp ce utilizați website-ul nostru, inclusiv despre când, cât de des și în ce circumstanțe îl utilizați;
  9. informații referitoare la orice achiziție efectuată, servicii utilizate sau tranzacții pe care le faceți prin intermediul website-ului nostru, în vederea îndeplinirii obligațiilor legale de contabilitate, care pot include numele, adresa, numărul de telefon, sau adresa de e-mail. Menționăm că NU avem acces la datele sensibile precum numele cardului, numărul cardului, sau codul PIN, de acestea fiind responsabil integral procesatorul nostru de plăți online. Tot ce putem face este să observăm dacă tranzacțiile au fost aprobate sau refuzate.
  10. informațiile afacerii dvs pe care o listați pe website-ul nostru cu intenția de a o face publică, care pot include numele dvs., numele listării, imagini, video-uri, descriere, locație, program de funcționare, site web, număr de telefon, email, conturi pe rețelele de socializare, etc.;
  11. informațiile afacerilor pe care noi le-am listat manual pe site, luate din surse publice precum Google Places sau Facebook, care pot include numele dvs., numele listării, imagini, video-uri, descriere, locație, program de funcționare, site web, număr de telefon, email, conturi pe rețelele de socializare, etc.;
  12. informații conținute în orice comunicări ne trimiteți prin e-mail, rețele de socializare (inclusiv aprecieri, distribuiri, comentarii), sau prin intermediul website-ului nostru, inclusiv conținutul comunicărilor și metadatele acestora;
  13. orice alte informații personale pe care ni le trimiteți.
  14. date obținute de la terți care au drept legal de a partaja aceste informații, spre exemplu parteneri de publicitate.

Înainte de a ne divulga informațiile personale ale unei alte persoane, trebuie să obțineți consimțământul acelei persoanei atât pentru divulgarea, cât și pentru procesarea informațiilor personale în conformitate cu această politică.

H. Utilizarea datelor personale

Informațiile personale transmise prin intermediul website-ului nostru vor fi utilizate în scopurile specificate de această politică sau în paginile respective ale website-ului. Putem folosi informațiile dvs. personale pentru:

  1. administrarea website-ului și a afacerii noastre; crearea și mentenanța conturilor și a listărilor;
  2. personalizarea și îmbunătățirea website-ului și a serviciilor oferite;
  3. autorizarea utilizării serviciilor disponibile pe website-ul nostru;
  4. încheierea sau executarea de contracte între noi și dvs;
  5. îndeplinirea obligațiilor legale, inclusiv cele fiscale: ex: păstrarea facturilor pe o perioadă de 10 ani;
  6. folosirea ca probe în instanță
  7. trimiterea de bunuri cumpărate prin intermediul website-ului nostru;
  8. furnizarea serviciilor achiziționate prin intermediul website-ului nostru;
  9. organizarea de concursuri și promoții
  10. trimiterea de rapoarte, facturi și notificări de plată către dvs. și colectarea plăților de la dvs.;
  11. trimiterea de comunicări comerciale în vederea informării;
  12. trimiterea prin e-mail de notificări solicitate în mod expres;
  13. trimiterea buletinului nostru informativ prin e-mail, dacă l-ați solicitat (ne puteți informa oricând dacă nu mai doriți această comunicare);
  14. trimiterea de comunicări de marketing referitoare la afacerea noastră sau la companiile unor terți selectați cu atenție, care considerăm că vă pot interesa, prin poștă sau, acolo unde ați consimțit în mod specific, prin e-mail sau tehnologii similare (ne puteți informa în orice moment dacă nu mai doriți să primiți comunicări de marketing);
  15. furnizarea către terți (precum Google Analytics) a informațiilor statistice anonimizate despre utilizatorii noștri (acești terți nu vor putea identifica niciun utilizator cu ajutorul acestor informații);
  16. abordarea solicitărilor și reclamațiilor făcute de dvs. sau despre dvs. referitoare la website-ul nostru;
  17. păstrarea securității website-ului nostru, preîntâmpinarea infracțiunilor cibernetice și prevenirea fraudelor;
  18. verificarea respectării termenilor și condițiilor care reglementează utilizarea website-ului nostru (inclusiv monitorizarea mesajelor private trimise prin intermediul serviciului nostru de mesagerie privată);
  19. alte utilizări.

Dacă trimiteți informații personale în vederea publicării pe website-ul nostru, vom publica și vom folosi aceste informații în concordanță cu întinderea acordului pe care ni-l furnizați.

Fără consimțământul dvs. expres, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți pentru marketingul direct din partea acestor terți sau din partea oricărei alte terțe părți.

I. Prelucrarea datelor personale

Dacă v-ați exprimat acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, putem utiliza acest temei legal. De asemenea, dacă sunteți client, în temeiul articolului 12, alin. (3) din Legea nr. 506/20014, putem trimite mesaje promoționale (marketing direct) și fără consimțământ.

Cu toate acestea, puteți să vă opuneți și/sau vă puteți retrage consimțământul pentru marketingul direct – în orice moment. Pentru acest lucru fie apăsați pe link-ul de dezabonare prezent în mailuri sau orice alt mijloc de comunicare, fie ne scrieți la adresa contact@aventi.ro.

Prelucrarea datelor este necesară:

  • Pentru a putea încheia și/sau executa un contract între noi și dumneavoastră. De asemenea, prelucrarea datelor este necesare pentru exercitarea intereselor legitime ale noastre sau ale altor părți terțe, cu condiția ca acestea nu să vă încalce interesele, drepturile și libertățile.

De fiecare dată efectuăm o analiză a interesului legitim. Dacă prevalează interesele noastre, vom utiliza interesul legitim. În cazul în care prevalează interesele dumneavoastră nu vom folosi interesul legitim, iar în cazul în care nu putem identifica alte temeiuri legale, nu vom efectua activitatea respectivă de prelucrare.

  • Pentru a putea îndeplini anumite obligații legale (ex: păstrarea documentelor contabile pentru 10 ani, conform legislației fiscale)
  • Pentru protecția, în anumite cazuri, a intereselor vitale ale dumneavoastră

Important: obținerea consimțământului nu e obligatorie, și vom recurge la aceasta doar în situațiile în care nu am putut folosi un alt temei legal.

J. Stocarea datelor personale

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar niciodată mai mult de 5 ani de încheierea contractului sau a interacțiunilor dintre noi.

După încetarea acestei perioade, datele cu caracter personal vor fi distruse ori șterse din sistemele informatice, sau anonimizate pentru scopuri de cercetare sau statistică.

Important: pentru anumite situații reglementate de lege, stocăm datele personale pe orice perioadă ne impune aceasta.

K. Securitatea datelor personale

  1. Vom lua măsuri de precauție tehnice și organizaționale rezonabile pentru a preveni pierderea, utilizarea necorespunzătoare sau modificarea informațiilor dvs. personale.
  2. Vom stoca toate informațiile personale pe care le oferiți pe serverele noastre securizate (protejate prin parolă și firewall).
  3. Toate tranzacțiile financiare electronice încheiate prin intermediul website-ului nostru vor fi protejate de tehnologia de criptare.
  4. Ați luat la cunoștință faptul că transmiterea informațiilor pe internet este în mod obișnuit nesigură și nu putem garanta securitatea datelor trimise pe internet.
  5. Sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității parolei pe care o utilizați pentru accesarea website-ului nostru; nu vă vom solicita niciodată parola (cu excepția momentului când vă conectați pe website-ul nostru).

L. Partajarea datelor personale

Putem divulga informațiile dvs. personale, respectând legislația în vigoare, oricăruia dintre angajații, ofițerii, asigurătorii, consilierii profesioniști, agenții, furnizorii, partenerii de afaceri, subcontractanții noștri sau altor terți, după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică.

Putem dezvălui informațiile dvs. personale oricărui membru al grupului nostru de companii (acesta include filialele noastre, compania-mamă și toate filialele sale), după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică.

Depunem eforturi rezonabile pentru a ne asigura că terții cărora le partajăm datele au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate.

Putem divulga informațiile dvs. personale:

  1. în măsura în care ni se solicită acest lucru prin lege;
  2. în legătură cu orice procedură legală potențială sau în curs;
  3. pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor și reducerea riscului de credit);
  4. către cumpărătorul (sau potențialul cumpărător) al oricărei afaceri sau oricărui bun pe care le-am vândut (sau avem în plan să îl vindem);
  5. către poliție, parchet, instanțe judecătorești, și orice alte autorități competente, în cazul în care acest lucru este cerut prin intermediul unei cereri expres formulate, și doar în limitele prevederilor legale;
  6. oricărei persoane considerăm în mod rezonabil că s-ar putea adresa unei instanțe sau unei alte autorități competente pentru divulgarea informațiilor personale în cazul în care, în opinia noastră rezonabilă, o astfel de instanță sau autoritate ar putea să dispună divulgarea informațiilor personale.

Cu excepția situațiilor prevăzute în această politică, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți. De asemenea, ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele dvs. nu părăsesc Spațiul Economic European. Totuși, în situația în care vom face acest lucru, ne vom asigura că transferurile sunt legitime și au la bază consimțământul explicit, ori un alt temei legal.

M. Marketing

Dacă v-ați dat consimțământul în prealabil, ori dacă sunteți deja un client, putem recurge la marketing direct și publicitate targetată. Vom folosi informațiile colectate referitoare la interese, achiziții, vârstă, locație, etc.

Informațiile ce pot fi colectate în scopuri de marketing pot fi:

  • Date colectate prin cookie-uri și alte tehnologii de acest tip: device, locație, browser, etc.
  • Achizițiile sau feedback-ul de și despre bunurile și serviciile noastre
  • Țara, regiunea, locație, sexul, vârsta
  • Orice alte date obținute de la partenerii noștri terți de marketing, obținute cu acordul dvs.

Partenerii noștri de marketing (Facebook, Google, etc.) sunt terți ce ne ajută să aplicăm metode de marketing, pe baza informațiilor colectate legal, cu acordul dvs. Toate transferurile de date sunt legale.

Partenerii noștri pot crea și distribui reclame personalizate, targetate, referitoare la produsele și serviciile noastre pe alte site-uri/platforme. Aceștia pot folosi datele anonime colectate pentru îmbunătățirea serviciilor oferite de către aceștia.

Documentul prezent nu cuprinde informații despre modul în care partenerii noștri vă prelucrează datele, și vă încurajăm să citiți politica de confidențialitate a acestora pentru a vă informa corespunzător.

N. Modificări

Ne rezervăm dreptul de a actualiza această politică din când în când publicând o versiune nouă pe website-ul nostru. Trebuie să verificați ocazional această pagină pentru a vă asigura că înțelegeți orice modificare adusă acestei politici. Vă putem anunța despre modificările aduse acestei politici prin e-mail sau prin sistemul de mesagerie privată de pe website-ul nostru.

O. Drepturile dvs., conform GDPR

  1. Dreptul de informare despre prelucrarea datelor dvs.
  2. Dreptul de acces la date, conform art. 15, alin. (1) din GDPR

Ne puteți solicita să vă oferim orice informații personale deținem despre dvs.; furnizarea acestor informații este condiționată de furnizarea de dovezi suficiente cu privire la identitatea dvs.

  • Dreptul de retragere a consimțământului privitor la prelucrarea datelor.

Pentru această, vă rugăm să ne trimiteți un mail la adresa contact@aventi.ro. Rețineți că, și în această situație, putem folosi alte temeiuri legale pentru a prelucra datele dvs.

  • Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
  • Dreptul de a fi șters
  • Dreptul de a fi restricționată prelucrarea
  • Dreptul de a vă opune prelucrării datelor
  • Dreptul de portabilitate (transmiterea datelor dvs. către alt operator, dacă ați cerut în mod expres acest lucru).
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri cu efecte juridice sau cu efecte semnificative similare asupra asupra dvs.
  • Dreptul de a vă adresa justiției pentru a vă apăra drepturile și interesele
  • Dreptul de a depune plângere în fața uneia din autoritățile de supraveghere competente

Atenție: drepturile menționate mai sus nu sunt absolute, ci există excepții. De aceea, vom analiza fiecare cerere primită și vom decide dacă aceasta este întemeiată sau nu. Dacă este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor invocate. Dacă nu, o vom respinge, însă nu fără a vă informa asupra motivelor, precum și asupra dreptului de a depune o plângere autorităților competente și de a vă adresa justiției.

Termenul în care vom încerca să vă răspundem este de 30 de zile. Cu toate acestea, există situații în care acest termen se poate prelungi.

Dacă nu vă putem identifica conform informațiilor oferite, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.

P. Cookie-uri

Website-ul nostru folosește cookie-uri. Cookie-ul este un fișier care conține un identificator (un șir de litere și numere), care este trimis de un server web către un browser și care este stocat de acel browser. Identificatorul este apoi trimis înapoi la server de fiecare dată când browser-ul solicită o pagină de la acesta.

Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau cookie-uri „de sesiune”: cookie-ul persistent va fi stocat de către browser și va rămâne valabil până la data stabilită de expirare, cu excepția cazului în care acesta este șters înainte de data de expirare; pe de altă parte, cookie-ul de sesiune va expira la sfârșitul sesiunii utilizatorului, la închiderea browser-ului.

Cookie-urile nu conțin de obicei informații care identifică personal un utilizator, dar informațiile personale pe care le stocăm despre dvs. pot fi legate de informațiile stocate și obținute prin cookie-uri. Pe site-ul nostru folosim atât cookie-uri persistente, cât și de sesiune.

Mai multe informații, precum numele cookie-urilor pe care le folosim pe website-ul nostru și scopurile pentru care sunt utilizate acestea pot fi găsite la secțiunea Politică de Cookie-uri, disponibilă pe această pagină web.

Q. Credit
Acest document a fost creat folosind un șablon de la SEQ Legal (seqlegal.com) și modificat de către Website Planet (www.websiteplanet.com)

Pssst… Dacă vrei să fii la curent cu cele mai noi aventuri, dă-ne un Like pe Facebook!

Regulament listări


Aventi se adresează tuturor providerilor care oferă experiențe/aventuri (ex: sau activează în domeniul sporturilor: școli sportive, centre de închiriere, magazine, centre sportive, săli de sport etc.

În plus, ai posibilitatea să creezi evenimente pe care să le legi de listarea principală a afacerii tale.

Mai jos ai câteva reguli simple ca să facem Aventi un loc mai bun, plus câteva trucuri ca să fii descoperit mai ușor de clienții potriviți. 😉

1. Listări unice

Orice afacere poate fi listată o singură dată. Dacă afacerea ta oferă mai multe tipuri de servicii, le poți menționa în descriere și le poți clasifica folosind câmpurile pentru categorii și activități.

Sfat: E ok să promovezi în titlu serviciile oferite, dar nu uita să te individualizezi ca brand.

2. Informații complete

Încearcă să oferi informații cât mai cuprinzătoare, corecte și utile clienților. Fără clickbait, informații derutante sau neadevărate. PS: Recomandăm folosirea diacriticelor (ș, ț, ă etc.).

Sfat: Completând toate câmpurile din formularul „Adaugă listare”, oamenii te vor putea găsi în mai multe moduri: în funcție de locație, după categorie, după sporturile/activitățile practicate etc.

3. Date actualizate

Updatează-ți gratuit listările oridecâteori e nevoie (ex: ai schimbat lista de prețuri, ai adăugat servicii noi etc.).

Sfat: Păstrând actualizate informații vitale precum numărul de telefon sau lista de prețuri, clienții vor ajunge mai ușor la tine și vor știi exact la ce să se aștepte.

4. Fotografii originale

Te rugăm ca toate imaginile pe care le postezi să fie reale și legate de afacerea ta, fără logo-uri, simboluri grafice sau text aplicat pe aceastea.

Sfat: Aduc rezultate mai bune imaginile cu o rezoluție mare (Full HD), care sunt engaging și reprezentative pentru serviciile pe care le oferi.